اعضای کمیته داوران


نام و نام خانوادگی



دکتر علیرضا خواجه گیر



دکتر مجید روحی


دکتر منیژه کاوه


دکتر احسان روحی


دکتر مهردادحاجی حسنی


دکتر رضوان صالحی


دکتر محمود کمالی


دکتر حیدر حسینی


دکتر ناصر محمدی


دکتر فاطمه یاوری


دکتر معصومه مسلمی


دکتررئیس حسن رئیس سعدی

 

 


 
 
  محورهای کنفرانس

برای مشاهده  محورهای اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران اینجا کلیک کنید.

دعوت به همکاری علمی در کنفرانس به عنوان سخنران کلیدی بصورت افتخاری
باسلام بدینوسیله از کلیه مدیران و مقامات محترم دستگاههای دولتی و اساتید و مدیران محترم دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی دولتی و غیردولتی کشور(مرتبط با موضوع کنفرانس)دعوت بعمل می آید تا جهت ایراد سخنرانی (بعنوان سخنران ویژه و کلیدی کنفرانس) نسبت به تکمیل فرم پیوست (همراه با رزومه علمی و اجرایی) از طریق ارسال به ایمیل به نشانیinfo@rsconf.ir اقدام لازم را مبذول فرمایید.
1396/07/27 ادامه مطلب


ارائه گواهی معتبر ICSD از مرکز بین المللی همایشها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام
بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری کنفرانس و به منظور ارائه خدمات برتر به فرهیختگان شرکت کننده در کنفرانس ، دبیرخانه کنفرانس اقدام به تهیه و ارسال گواهینامه حضور در کنفرانس و ارائه مقاله از مرکز بین المللی همایشها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام خواهد نمود.در صورت تمایل به گرفتن این گواهی به خدمات کنترل پنل خود مراجعه کنید
1395/12/22 ادامه مطلب


امکان پذیرش چکیده مقالات
احتراماً با توجه به درخواست محققان بزرگوار جهت رضایتمندی شما,افرادی که امکان ارسال مقاله کامل خود را ندارند می توانند چکیده مقاله خود را در مجموعه چکیده مقالات کنفرانس چاپ نموده و گواهی مربوط به شرکت در کنفرانس را دریافت نمایند. لذا چکیده مقاله افرادی که با دبیرخانه اجرایی تماس تلفنی برقرار نمایند مورد داوری قرار خواهد گرفت.
1395/12/01 ادامه مطلب


مراحل ثبت نام،ارسال مقالات،انتخاب خدمات و واریز هزینه ها
لطفا برای مشاهده مراحل ثبت نام در سایت کنفرانس /مراحل نگارش مقالات بر اساس فرمت کنفرانس /مراحل ارسال مقاله در سایت کنفرانس /نکات ضروری جهت ارسال مقالات /مراحل انتخاب خدمات و ثبت نام نهایی/جدول هزینه ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
1395/11/30 ادامه مطلب


دعوت به همکاری در کمیته داوری مقالات
به منظور استفاده حداکثری از توان پژوهشگران داخلی و خارجی ، بدین وسیله از کلیه پژوهشگران محترم و توانمند که دارای مدرک دکتری تخصصی phd و سوابق علمی و پژوهشی می باشند جهت همکاری علمی با دبیرخانه کنگره دعوت می گردد .
1395/11/29 ادامه مطلب


نحوه اعلام نتایج داوری مقالات
پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت کنفرانس قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه اجرایی کارشناسان مرتبط ، هر یک از مقالات را به 2 تا 3 داور متخصص در آن زمینه ارسال می نمایند. پس از اعلام نتیجه داوری توسط کمیته داوران، نتیجه داوری در کنترل پنل شما قسمت وضعیت مقاله به نمایش در آمده و همچنین از طریق ایمیل و پیامک نیز به شما اطلاع رسانی خواهد گردید. نحوه اعلام نتایج در انتهای کنفرانس توسط داوران منتخب مورد بازبینی قرار گرفته و نسبت به میزان امتیاز بصورت شفاهی و پوستری مورد پذیرش قرار می گیرند
1395/11/28 ادامه مطلب


نحوه واریز هرینه ها و انتخاب خدمات
پژوهشگران پس از اطمینان از پذیرش نهایی مقاله خود، جهت دریافت بسته های اهدایی خود می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند. در این بخش نویسندگان بایستی پس از مراجعه به منوی "شرایط پرداخت هزینه" و سپس با مراجعه به پنل کاربری شخصی خود و منوی "خدمات" با انتخاب خدمات مربوطه و جمع هزینه ها به قسمت پرداخت آنلاین رفته و با در اختیار قرار داشتن رمز دوم کارت عابربانک خود هزینه مربوطه را واریز می نمایند.
1395/11/26 ادامه مطلب


رعایت اخلاق علمی و حرفه ای در نگارش مقالات
رعایت اخلاق حرفه ای واصول اولیه علمی از الزامات تهیه وارسال مقالات می باشد. لذا ارائه رفرنس ومراجع دربخش هایی که از دستاوردهای علمی واجرایی دیگر پژوهشگران استفاده شده الزامی بوده بدیهی است مسئولیت نگارش هر مقاله با نویسندگان آن می باشد و دبیرخانه علمی و اجرایی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد. تاکید دبیرخانه اجرایی بر عدم کپی برداری از سایر مقالات ودستاوردهای دیگران و ارسال آن به کنفرانس می باشد ، در صورت اثبات کپی برداری از نتایج تحقیقات ودستاوردهای دیگر پژوهشگران بدون اجازه و ذکر منبع علاوه برحذف مقاله مذکور از شرکت در دوره های بعدی کنفرانس نیز محروم خواهند شد.
1395/11/21 ادامه مطلب


امکان دریافت بسته کنفرانس بدون حضور فیزیکی فراهم شد.
به اطلاع می رساند با تمهیدات اندیشیده شده توسط دبیر خانه اجرایی کنفرانس، جهت رفاه حال کلیه عزیزان و به خصوص آن دسته از افرادی که امکان حضور فیزیکی در روزکنفرانس را ندارند دبیرخانه اجرایی بسته ایشان را به همراه کتاب الکترونیک مجموعه مقالات و دیگر خدمات انتخابی به آدرسی که در هنگام ثبت نام درج شده است ارسال می نماید لذا خواهشمند است شرکت کنندگان در هنگام ثبت نام در تکمیل نمودن اطلاعات مربوطه دقت نمایند.
1395/10/27 ادامه مطلب


صدور گواهی زود هنگام مقالات
به اطلاع پژوهشگران گرامی میرساند؛ بمنظور رفاه حال شرکت کنندگان امکان صدور گواهی زودتر از موعد فراهم شده است لطفاً پس از واریز هزینه با دبیرخانه تماس گرفته و درخواست گواهی زود هنگام نمایید.
1395/10/26 ادامه مطلب


شروع ثبت نام در سمینارهای آموزشی
با توجه به درخواست های پژوهشگران ارجمند تعدادی سمینار آموزشی در کنترل پنل شما درج گردیده است. لازم بذکر است به افراد شرکت کننده گواهینامه شرکت در دروه آموزشی با ذکر ساعت اهداء میگردد. برای ثبت نام در سمینارهای آموزشی لازم است به کنترل پنل خود مراجعه فرمائید.
1395/10/24 ادامه مطلب


انواع پذیرش مقالات در کنفرانس (پژوهشی / تحلیلی / مروری)
با عنایت به مصوبات شورای راهبردی کنفرانس و بنا بر تصمیم کمیته علمی ، مقالات در قالب های ذیل که در راستای محورهای کنگره باشند، مورد پذیرش واقع شده و در فرآیند داوری قرار خواهند گرفت: 1. مقالات علمی-پژوهشی 2. مقالات یا گزارش های تحلیلی-انتقادی 3. مقالات علمی-ترویجی (مروری) 4. طرح های تحقیقاتی 5. مطالعات موردی
1395/10/18 ادامه مطلب


تا کنفرانس ...

155
مهلت ارسال مقالات:
97/01/15
مهلت واریز هزینه ها:
97/02/12
زمان کنفرانس:
97/02/27
برگزارکنندگان و حامیان علمی
حامیان رسانه ای